2013. augusztus 5., hétfő

szigetelés

Fesztiválozás van. Én már rég teszek az egészre, és hidegen hagy, ha betiltanak párat. Bár nem értem, ezzel az ozora-izével mi volt a baj, pont annyi nyamvadt hippi tapossa egymást halomra, mint az összes többin. Nem szeretnék kivételezni, így úgy általánosságban szólnék a fesztiválokról, mert azt sem tudom, egyáltalán milyenek vannak és nem is szeretném tudni. Ha tömeget akarok, arra ott a közlekedés, ami nekem pont elég mókaforrás. A drogokat nem csípem, sosem bírtam, amit próbáltam nem jött be, sörözni az erkélyen a legjobb, mert ott kuss van és kevesen akarnak megrépázni. De én lassan a nyugdíjas otthonokat nézegetem, és egyébként is, szerintem mindenki csináljon, amit akar. Igen, akár anarchiát is, csak engem hagyjanak békén.
A fesztiváltéma alapötlete a hatvanas évek óta ugyanaz: kinézünk valami ürügyet, hogy egy hétig totál leszedálva random emberekkel szexeljünk a természet lágy öliben.  Ezt nem lehet betiltani, az emberek már csak ilyenek. Én sem voltam különb, sőt, akkoriban ugyanolyan elbaszott garázszenekarnak számítottak ma már nagy nevek. Meg így én is csináltam érdekes dolgokat szabadtéren, mondjuk úgy.

Megpróbálom összefoglalni, nekem mi a bajom a fesztiválokkal.
1.       
      Drága. De nagyon.  És értelmetlenül. Bezzegazénidőmben Körös mellé nem kellett belépő, jó volt a Kőbányai és amúgy volt Tankcsapda. Úgy emlékszem, jó volt, legalábbis remélem.
2.      
      Zenekarok, hát, lőjenek le, de nekem fogalmam nincs, kik ezek a fellépők. De nagyon szórakoztató olvasni a plakátokat, némelyik néven akkorákat röhögök. Valami tiszteletet érdemelne persze az a szánalmas erőlködés, hogy annyira alternatívak legyünk,hogy az már közhelyes, de ezt majd megkapják a kis beszívott szarjankóktól.

3.      Igénytelen. Nem az a baj, gyermekeim, hogy kimegy a sok kicsi sátorral, hanem hogy a kis frissen érettségizett aranyoskislány valahonnan beszerez egy kinyúlt pólót és onnantól kezdve két sörtől ájultan hever egy hétig. Ezek egy idő után büdösek, bokáig áll tőlük a hányás a tusolóban és tele van (jó esetben) használt kottonnal a környékük, mert annak rendje és módja szerint páran rászállnak.

4.       Mindenki próbál nagyon hülye lenni, pl ilyen rózsaszín nyuszifülben meztelen seggel fel-alá futkosni. Nagyon eredeti és vicces, ja-francokat, szánalmas szarok ezek, akik nem tudnak a nullpontból már mivel kitörni és nem is fognak soha.

5.       Alkalmi szex, ez ugye default ilyen helyeken. Szerintem ez tökre rendben is van, bebaszunk aztán szúrunk a bokor alatt, megvan ennek a romantikája. De rettentően idegesít, mikor takonyrészeg kisfiúk magyaráznak nekem csővázas hátizsákkal és nem értik a nemet. Most nyilván, lássuk be, én is a fiatalabb korosztályt preferálom mondjuk egy tüzes hatvanas helyett, de az ilyen szakállas girhes izék, akik alultápláltak és valószínűleg mindenféle betegségeket terjesztenek, nem jöhetnek szóba. Az a stílus, hogy beletesznek valamit az italomba meg főleg nem tetszik, mert ennyi erővel fejbe is vághatna egy bottal a primitív őslénye. Az ilyeneket szívesen pofán vágom, puszta kézzel vagy bármi, közelembe eső tárggyal, csak utána még én magyarázkodhatok. Nem kell nekem a balhé.

6.       Drogok és pia. Ezt lehet tiltani, meg mittomén, nekem mindegy, én nem élek vele de nem is zavar, amíg nem kell a beállt gyerekeket ápolgatnom vagy mint említettem védeni a seggemet. Viszont lássuk be, egy csapat beállt majmot színjózanul elviselni vagy a nagyon mazochisták vagy a végtelenül ostobák privilégiuma.


Szóval én semmilyen zenei/kajálós/piálós fesztiválra nem megyek, mert egyszerűen nincs olyan, ami az én kedvemre való volna. De ez az én antiszociális személyiségemnek köszönhető. 
Mindenkinek jó mulatást.