2013. augusztus 1., csütörtök

Én leszek a legeslegszebb

Így kellett döntenem, mert öreg vagyok, dagadt meg ilyenek. Legalábbis tuti énkép-zavarom van, amellett nagy a seggem. Kitaláltam, hogy leadok pár kilót, mert az nem ártathat. Először is rákészültem. Ha elhatározom, igen nagy önsanyargató bírok én lenni, és igazság szerint élvezem is. (Senki ne agyaljon feleslegesen a szexuális aberrációmról: igen)
De első körben összeolvastam egy csomó baromságot a fogyásról, mert rá kell készülni. Nézegettem sugárzó, karcsú nőket meg utánanéztem, hogy milyen napi fejadaggal élhető túl egy koncentrációs tábor. Csak hogy be tudjak lőni egy középértéket, mert magamat ismerve hajlamos vagyok mindent túlzásba vinni.
Megyek majd ilyen hiperszuper kezellllésre, ahogy öreganyám mondaná, majd beszámolok róla. Elvileg kifizetem és úgy lefogyok, hogy döbbenet. Látom én ebben a hatalmas parasztvakítást, de csakazért is akarom. A különböző kínzóeszközöket is magamon, lásd fentebb.
Eszköz mellé három hét szénhidrát mentes diéta és sport. (ezért mondom, hogy a lézerbigyó csak azért van, hogy legyen mire fogni a kínlódást: kifizettem, ha beledöglök is végigcsinálom) És beledöglés: rájöttem, hogy a kifli szénhidrát. Nagyon szeretem a tejfölös kiflit, de kiflivel, nem anélkül. Anélkül valahogy olyan más az egész. Arra is rájöttem, hogy a szénhidrát valószínűleg jó, ha meg kell vonni magamtól. Ahogy telik az idő, egyre jobb dolognak tűnik ez a szénizé, akármi is legyen az, nagyon szeretnék egy kiflit. Csak egy falatot. De kibírom.
Olvastam, hogy a céklalé jó a bőrnek. Na, mondom, fogyok is meg a bőröm is olyan lesz, mint a babapopsi, ezt a céklalevet nekem találták ki, idevele. Megiszom, lefekszem és reggel csodára ébredek. Karcsú vagyok és less rajtam gyári fotósopp. Majdnem. 
Először is: céklalevet én, az önveszélyes ugye csak fehér nadrágban nyitok ki. Egyébként ezt ajánlom mindenkinek, aki szereti a batikoltat. Én a fehér nadrágomat szerettem, meg is könnyeztem picit, de a célért mindent, vesszenek a rongyaim, majd amint gyönyörűvé válok, veszek szebbeket. Aztán megittam fél liter céklalevet, jóból sosem lehet elég. Minél többet iszok belőle, annál gyönyörűbb leszek. Kár, hogy nem vettem többet. Készültem lefeküdni, minél hamarabb elalszom, annál hamarabb látom a hatást (ezt hogy találtam ki, a bánat tudja, lehet az éhség).
Feküdtem. Egy darabig nyugodtan. Aztán rájöttem, hogy a szénhidrátok hiányoznak a gyomromból. Ennek hiányában nagyon gyorsan túl voltam a céklalé megemésztésén, rohantam is a vécére. Ott eltöltöttem némi időt, így picit kialvatlanul keltem, lehet ezért nem ragyogott a képem, mint a salamon töke, de nem adom fel. A cékla viszont nagyon megijesztett, egy darabig azt hittem, belső vérzésem van. Nem volt. Volt viszont egy pofás pizsamám…

Most feszülten figyelem magamat, ahogy fogyok és már kértem időpontot erre a lézeres dologra.