2017. február 13., hétfő

Dili/2

Szóval elmebetegek meg elmebeteg kapcsolatok, itt tartottunk. Szokásos összekeverni a kettőt és a lehető legborzalmasabb színekben feltüntetni exeket. Ez elég kicsinyes, lássuk be. 

Nekem volt szerencsém a tényleg orvosi pszichopatához, ő azóta zárt osztályon heveri ki a traumát (ez itt metsző önirónia, nem miattam van ott hanem mert beteg és amúgy meg sötét és gonosz a lelke)
Hogy hogy kerültem vele össze? Nos unatkoztam. És ezért is voltam vele, mert szórakoztatott. Nem szép dolog ez, lássuk be, de nem ártottam neki.

Számomra a kapcsolatok túl sokat sosem jelentettek, akkoriban meg már egyedül éltem és arra a következtetésre jutottam, kell valaki a ház köré. Nem szeretek ásni és nem is nőnek való dolog. Emberünk jó választásnak tűnk, úgy vettem észre ért ezekhez a dolgokhoz és értelmiségi is volt, nem tűnt hülyének túlságosan. Elsőre nem is volt gond vele, bár nem láttam a rózsaszín ködöt, de én azt amúgy is ritkán, szóval úgy gondoltam, elviselhető lesz. Nem kellett túl sok idő rájönni, hogy valójában nem ért semmihez, illetve a többi állandó hazugságát is rettentő könnyű volt felismerni. Ez jó darabig szórakoztatott, unalmas estéimen belelovaltam elképesztő történetekbe és hallgattam a végtelen hülyeségeit. Jó műsor volt.

Hogy miért nem éltünk együtt boldogan, életünk végéig a saját elménk világában? Nos a gyakorlat sajnos közbeszólt. Mivel a süketelésen kívül semmihez nem értett, így feleslegesen volt ott, engem irányítani nem lehet, bár próbált tönkrevágni érzelmileg meg megalázni, túl sokra nem ment velem. Ez meg őt idegesítette fel. A véletlen pedig majdnem segített neki: kimerültem, elég sokat melóztam akkoriban és sok volt a felelősség is a nyakamban. Idegesíteni és zavarni kezdett, én meg beálltam hobbipiásnak. Ennek jórészt a társaság volt az oka, addigra már meguntam a történeteit és stresszelt az egyébként teljesen kiszámíthatatlan személyisége. Sosem tudtam, mikor van teljesen belassulva és mikor lesz agresszív. Mindenestre az én kezemből egy időre tök egyéb okok miatt kicsúszott az irányítás, ami pont kapóra jött neki, és egy időre királynak érezhette magát a pecómban a pénzemen.

Ez rohadt módon idegesített, valahogy nem bírtam soha ezt a szedjük el a másét dolgot, életemben egyszer fújtam meg egy babaruhát, de sosem játszottam vele, mert rosszul voltam tőle meg magamtól, aztán végül elmondtam az egészet mamáéknak. Visszaadni nem volt már mód, kidobtam a fenébe ne is lássam, nem lett volna rá amúgy szükségem sem. Szóval egy darabig néztem, ahogy pusztul minden körülötte, kisállatok, növények, minden, persze mindez úgy beállítva, hogy az én hibám. Aztán jött az a rész, hogy semmitérő vagyok, agresszív lett, követelőző és elkezdett terrorizálni, hogy lelép tőlem és megcsal. Ezen a ponton már nem volt szórakoztató, és kivágtam, mint macskát szarni.
Eleve nagyon idegesített a szofisztikált beszédstílusa. Nem kéne embereknek így beszélni, soha. Ez tényleg az a kategória, hogy két mondat után fejlövést érdemelne. 
Volt utóélete, mert hívogatta a barátaimat, hogy öngyilkos akarok miatta lenni (ezen elég jót röhögtem) meg engem is, hogy kivel jön éppen össze, aztán előadott valamit Facebookon is, de arra már a kollégái is felfigyeltek. Nem nagyon követtem nyomon tovább, végül hallottam, hogy bezárták, elég tré módon nézett ki fotón, de hát nem én tehetek róla, hogy bolond a szerencsétlen. Csapkodta ott a betonhoz a kismacskát meg csinált dolgokat, amit a bolondok szoktak,fúj.

Mindeközben hogy ne legyen jó nekem azért én is belefutottam a magam büntetésébe, ha abból indulunk ki persze, hogy pszichopata elvtársnak egy szoci nem lehetett akkora fun, mert kb. telibe szartam a manipulációit meg még ki is röhögtem érte, szóval megkaptam később én is a sorstól a magamét, amiért ilyen kis fasszopó voltam. 
Akkoriban hobbialkeszként töltöttem a szabadidőm nagy részét, ebből netkávézóban ültem a legtöbbet. Otthon nem volt net, meg amúgy is megvolt ennek a feelingje, jól elpofáztam emberekkel. Mindent kerestem ott csak társat nem, egyébként pont azt is találtam, szóval win-win. Kellett valaki értelmes, akivel lehet beszélgetni, és ilyet Békésben nem nagyon találtam, szóval valami ilyesmi volt az eleje a dolognak. Lássuk be, nem ehhez a környezethez szoktam, nem az a baj, hogy valaki nem teljesen normális, de ne legyen ostoba.

Kiváló időszak volt ez a maga nemében, remek társasággal, elég jól éreztem magamat. Kétlem, hogy a sör miatt voltam olyan istenverte barom, hogy egy percig sem jutott az eszembe az, hogy nem robotokkal csetelek. Sajnos ez nálam alapbeállítás, nekem egy szórakozóhelyen is díszlet a tömeg. Kiszúrtam ott egy arcot, aki lényegesen értelmesebb volt mint úgy az egész világháló együtt, ő meg kiszúrt engem. Nem vagyok arról szilárdan meggyőződve, hogy az ő részéről ez pusztán intellektuális érdeklődés volt, de mire kettőt pislogtam ott ültem valami közepén, aminek nevet sem tudtam adni sokáig. Elég mátrix-szerű élmény volt, én, a sör, meg a srác a maga dolgaival. Most komolyan, az alatt a pár év alatt szerintem nem csak a szürke, de a szivárvány összes árnyalatát eljátszottuk.

Az én addigi életem éppen napi szinten esett darabokra, tőlem teljesen független okokból, túl sok mindent viszont nem tudtam tenni, csak hogy végignézem. Szomorú egy mozi volt, de vannak időszakok, amikor okosabb, ha ülsz a seggeden és kussolsz, mert az Élet, a nagybetűs pont nem osztott lapot. Később aztán majd ráérsz összerakni, ami szétesett, vagy így, vagy úgy, de minden javítható. Az ember jó eséllyel nem lesz hülyébb, viszont sokkal rutinosabb az évek során. 

A mátrixban töltött időszakról is mesélek még, megér simán egy külön bejegyzést.